הקמת אתרים

בשנת 2010 פורסם מחקר שבדק את אופן השימוש בטכנולוגיות האינטרנט בישראל וכיצד שימוש זה משפיע על העסקים בישראל. פרק שלם במחקר התמקד בעסקים הקטנים והבינוניים. באופן מסורתי עסקים קטנים ובינוניים היו מוגבלים למכירת שירותיהם ומוצריהם לשוק המקומי בלבד, אולם התפתחות האינטרנט מאפשרת להם כיום גישה לקהל יעד אין סופי, ללא תלות במיקומו הפיזי. על פי מחקר זה, 80% מהמשרות החדשות שנוצרו בקרב העסקים הקטנים והבינוניים היו בקרב עסקים שפעלו בסביבת האינטרנט, הן לצרכי שיווק בלבד והן לצרכי פעולות מכירה מ-א' ועד ת'. בנוסף נמצא כי הצרכן הישראלי מבצע רכישות באינטרנט בסך כ-4 מיליארד ₪ ובוחר ומשווה מוצרים בסך 20 מיליארד ₪ לצורכי קנייה מאוחרת יותר. אין שום סיבה שגם לכם לא יהיה נתח מסכומים אלה.

על מנת לנצל את סביבת האינטרנט באופן הטוב ביותר, עלינו לפעול בצורה התואמת את הסטנדרטים שנוצרו בסביבה זו: עלינו לספק מידע יעיל אודות השירותים אותם אנו מספקים בצורה המושכת ביותר והמהירה ביותר. כיון שהמגוון באינטרנט כמעט ואינו מוגבל, חובה עלינו למצוא את הדרכים למשוך את תשומת לב הגולשים תוך מספר שניות בודד.

כמי שמלווה את עולם האינטרנט משנות ה-90, הקימה אתרי אינטרנט הן לחברות היי טק גדולות והן לעסקים קטנים, אוכל ללוות אתכם לאורך כל תהליך הקמת אתר אינטרנט, משלב הגדרת הדרישות והציפיות מהאתר, דרך בחירת הטכנולוגיה וספקים, בניית האתר ועיצובו וכלה בתחזוקתו וקידומו במנועי חיפוש ורשתות חברתיות. למי מכם שיבחר בכך, אוכל לתת מענה רק לחלק מן התהליך, בהתאם לרצונכם.